عزیزترین
نقطه چین
دانستنی ها,تفریحی,علمی و نقطه چین

 

 

عزیزترین

دلم امشب چه گرفته        رو لبام خنده ها مردن

همه ی ادما انگار           منو از یاد دیگه بردن

تا تو رفتی همه چیم رفت دیگه هیچکی فکر من نیست

دل بی تو٫ ناامیدم

مال این سینه ی من نیست

زندگیم با تو قشنگه بی تو تاریک بی تو تنگه دل عاشقا همیشه

زخمیه دستای سنگه

همه جا اسمتو گفتم اگه بودم اگه رفتم

از صدای تو شنیدم که به عاشقی رسیدم

زندگی با تو قشنگه بی تو تاریک بی تو تنگه دل عاشقا همیشه زخمیه دستای سنگه

نفسم پر از صداته   تن عاشقم فداته     ثروتم یه قلب پاکه

دست تو دست نجاته

واسه رفتن دیگه دیره دل من اینجا اسیره

عزیزم عزیزترینه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 آبان 1398برچسب:عشق,
ارسال توسط ستار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 3231
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1