تولد
نقطه چین
دانستنی ها,تفریحی,علمی و نقطه چین

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

خوب من اگر انقدر که یاد تو هستم یاد خدا بودم آن جهان نیمی از بهشت

مال من بود

 

خوب من سیب را چیدم تا ببینی تو را میخواهم نه بهشت را

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
اسمت

نظرات شما عزیزان:

ppp
ساعت20:04---16 خرداد 1390
سلام
وبلاگتو لینک کردم اگه خواستی اینکم کن
ادرس:www.hess.loxblog.com
عنوان:ترفند< تازه های فناوری<عکس..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط ستار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 3518
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1